Αποφασίσατε να μετακομίσετε; Συντάξαμε έναν μικρό οδηγό επικοινωνίας, χρήσιμων συμβουλών και συχνών ερωτήσεων που σκοπός του είναι να υποδείξει και να βοηθήσει τον διάλογο της τηλεφωνικής μας γνωριμίας.
Αναμφισβήτητα τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο εισέβαλε δυναμικά στη ζωή μας αποτελώντας τον βασικό πυλώνα της πληροφόρησης, της αναζήτησης λύσεων και πρακτικών - παραμερίζοντας τα υπόλοιπα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας και καθιστώντας τα παρωχημένα έως ανύπαρκτα - εγκαθιδρύοντας μία νέα μορφή επικοινωνίας, πολυπρόσωπης, άμεσης, στην οποία ο χρήστης ενεργεί μέσω των κοινωνικών δικτύων και των "σοφών" μηχανών αναζήτησης αντλώντας τις πληροφορίες που χρειάζεται.
Γεγονός, η επικοινωνιακή μεταβολή αυτή έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές και στον χώρο των διαφημίσεων, της προβολής επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ που επιχειρούν να καταλάβουν την καλύτερη θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης τεχνητής νοημοσύνης για να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε περισσότερους χρήστες του διαδικτύου.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η αναζήτηση για τις μετακομίσεις και μεταφορές στη Θεσσαλονίκη, λέξεις "κλειδιά", σας οδήγησαν στον ιστότοπό μας.
Κάνατε το πρώτο βήμα. Διαβάσατε ίσως τις υπηρεσίες που παρέχονται, βλέπετε ότι καλύπτουν τις ανάγκες σας και αποφασίσατε να μας τηλεφωνήσετε. Η ανάγκη του οδηγού αυτού προέκυψε από τις ερωτήσεις πολλών φίλων και πελατών που μας ρωτούν.
Η διαφημιστική προβολή μέσω του διαδικτύου έχει επηρεάσει και επιφέρει σημαντικές αλλαγές και ανακατατάξεις στην αξιοπιστία, κριτική και βαθμολόγηση των υπηρεσιών μιας μεταφορικής εταιρείας. Πλέον, η διαδικτυακή αναζήτηση καταλαμβάνει μεγάλο χώρο στην ανεύρεση υπηρεσιών και τη σύγκριση προσφορότερων τιμών. Τι πρέπει όμως να προσέξετε κατά την πλοήγηση;
- Αναζητήστε στις σελίδες μεταφορικών εταιρειών πραγματικές φωτογραφίες φορτηγών και ανυψωτικών μηχανημάτων με εμφανή αναγραφή των στοιχείων της επιχείρησής τους και πραγματικές φωτογραφίες των υπηρεσιών που παρέχουν. Κατ΄ αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι διαθέτουν τα οχήματα, την ικανότητα και την τεχνογνωσία για την ολοκλήρωση μιας μετακόμισης.
- Ο τηλεφωνικός μειοδοτικός διαγωνισμός σίγουρα δεν είναι η κατάλληλη πρακτική για να επιτύχετε το μέγιστο όφελος υπηρεσιών στην καλύτερη τιμή. Μην ξεχνάτε ότι δεν συγκρίνετε την τιμή ενός εμπορικού προϊόντος αλλά την ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Μεταφορέας που δεν γνωρίζει τη δουλειά του θα ξοδέψει το χρόνο σας και τα χρήματά σας χωρίς να εξασφαλίσει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το φθηνό γίνεται καμιά φορά και ακριβό.
- Τα τελευταία χρόνια στο χώρο των μεταφορών και διαφόρων επαγγελμάτων έχουν εισβάλει διαφημιστικά οι διαδικτυακοί μεσίτες που σας ζητούν να συμπληρώσετε φόρμες, να αποστείλετε τα στοιχεία σας και να λάβετε μοναδικές προσφορές. Μην ξεχνάτε ότι το μεσιτικό και διαφημιστικό κόστος μετακυλά σε εσάς δηλ. στη συνολική δαπάνη της μετακόμισης. Δεν αναλαμβάνουν ευθύνες απέναντι στον πελάτη, ούτε για την ποιότητα των υπηρεσιών, ούτε για ενδεχόμενη αποτυχημένη δρομολόγηση. Απλά προσπεράστε τους.
- Ο κατάλληλος τρόπος επιλογής μιας μεταφορικής εταιρείας είναι οι ίδιοι οι πελάτες. Ρωτήστε φίλους, συναδέλφους με ποια μεταφορική εταιρεία πραγματοποίησαν με επιτυχία τη μετακόμισή τους και εμπιστευτείτε τους. Η καλύτερη διαφήμιση είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες.